En riktig vårdag

Mina kära vän som igår åkte Vasaloppet körde i mål! Hon är helt fantastisk och jag är väldigt stolt! I veckan ska jag se till att träffa henne och bjuda på något mumsigt. Det förtjänar hon verkligen!

Idag är himlen är blå och solen skiner. Det blåser rätt hårt ute men det är inget ovanligt i denna del av landet. Det känns som vår idag och jag ska äta salladsbuffé med mammisen innan jag beger mig hemåt. Har försökt att packa ihop mig under förmiddagen och jag tror att jag fått med mig allt. Det är inte klokt vad jag är bra på att sprida ut mig!

Läste på HinduKush-bloggen igår om sandstormarnas sandstorm som hade rasat över landet. Ibland tänker även min sambo att han har valt fel yrke för hans grupp var en av de som spenderade natten ute under detta oväder. Vi skulle kunna säga att han var rätt trött och lite bitter över detta igår när han ringde. Hoppas att denna dagen bjuder på något bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0