In i dimman!

Snart går jag in i dimman, den där efterlängtade leave-dimman som alla pratat om i flera veckor. Åh vad jag längtar! Som tur är ser inte lägenheten ut som en soptipp längre men det känns ändå som om det är massor som jag borde ha gjort, jag har ju haft hur mycket tid som helst? Jag hade en hel lista på grejer som skulle utföras innan första leave... den är inte färdig. Meeen jag tänker mig att jag har resten av livet på mig att fixa färdigt den där listan, det hela handlar om prioriteringar. Just nu tänker jag prioritera att vi får en helt fantastisk leave tillsammans och att det ger oss styrkan att klara resten av tiden ännu bättre än första vändan! Ta hand om er allihop, jag tänker hålla koll på mailen men nu är det min tur i dimman, oj vad jag tänker njuta av den!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Oj vad jag känner igen det där! Storstädade lägenheten igår, men känns som om man har lika mycket var att göra här hemma. Men imorgon så går vi in i leavedimman :)

2012-01-30 @ 13:54:32
URL: http://rodgerscorner.bloggplatsen.se/
Postat av: H

Ha en UNDERBAR Leave!!!!

KRAM!

2012-01-30 @ 15:07:20
Postat av: T

Oh så fantastiskt, hopps att ni får en underbar tid i bubblan!

Njut njut njut njut!

Kram!

2012-01-30 @ 22:29:47
URL: http://dennadagenettliv.blogg.se/
Postat av: Sparv

Åh vad jag e avundsjuk på dig nu! Ha det underbart =) kraam

2012-01-31 @ 06:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0