Idioti och många timmar på allmän plats

Idag har jag slagit något slags rekord. Jag har, tillsammans med några vänner, suttit ca 7 timmar i skolan och tentapluggat! Sju (!) timmar i skolan, en LÖRDAG! Det är något seriöst fel med mitt psyke för tillfället känner jag. Nu har jag hamnat mitt i en stor konflikt som också är relaterad till skolan och sitter och hoppar upp och ner i soffan av ilska. Tänk att människor aldrig kan se sin egen dumhet. Helt vansinnigt!

Det är vid såna här tillfällen jag önskar att jag kunde plocka upp telefonen och ringa sambon som självklart skulle kunna plocka ner mig på jorden igen och tala mig tillrätta med sin lugnande röst. Får helt enkelt hoppas att det blev en sen kväll ikväll och att han ringer snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I stora konflikter blir de flesta förblindade av sin egen ilska, mer eller mindre omedvetna om det.

2012-01-08 @ 15:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0