Idag är dagen

Idag är dagen då jag suttit still i flera timmar och pluggat väldigt duktigt trots att hjärnan hela tiden sa till mig att strunta i det och göra något roligare. Väldigt stolt! Idag är även dagen då jag känt en distinkt svettlukt kring mig hela dagen och jag får inte rätt på det eftersom jag duschade för mindre än ett dygn sedan och har som sagt suttit stilla mest, inga vansinnigt ansträngande aktiviteter alltså. Idag är dagen då sambon ringde och jag blev så lycklig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen :) Det var ett väldigt bra samtal och jag känner mig lite lugnare i själen. Idag var även dagen då jag häpnade över människors beteende eftersom jag blev förolämpad av en gammal klasskompis mamma på facebook som tyckte att jag var väl minsann lite väl gammal att fortfarande plugga, jag är 23!!

Jisses. Det har allt som allt varit en helt ok dag.

Tror det får bli en dusch innan sängen eftersom jag tror det är oerhört svårt att somna i denna doft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0