Ett telefonsamtal hit ett telefonsamtal dit

För en stund sen fick jag ett telefonsamtal. Ett telefonsamtal som gjorde min värld lite lättare och lite roligare. Problemet nu är att jag inte kan dela med mig av det till dig, för jag kan inte ringa. Jag är glad och upprymd över nyheten men jag får inte höra glädjen i din röst när du säger grattis eller "åh vad bra älskling, det är ju det här du har väntat på!". Istället får jag snällt sitta (som på nålar) och vänta tills du har tid och möjlighet att ringa mig. It's killing my buzz... Nu tycker jag det är dags att komma hem, så jag slipper vänta och kan berätta såna här roliga, spännande och fantastiska saker på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0