Den sjukaste känslan

Det här är den sjukaste känslan ever! Magen är i fullständigt uppror och jag rusar runt lägenheten som i extas för att se så att jag inte missat något. Hann inte med att diska allt från middagen igår men det får faktiskt vara nu. Jag kan inte fokusera på någonting. Hur kan man bli så nervös över att träffa personen man bor med, personen man delar sitt liv med, personen man har varit tillsammans med i flera år. Hur går det till? Snart får jag åka och hämta honom på tågstationen, det kommer antagligen kännas ännu sjukare. Jisses.

Kommentarer
Postat av: Sparv

Ha ett supermysigt återseende och en härlig kväll nu!

2012-01-31 @ 19:30:44
Postat av: H

NJUT!!!!!!!!!!!

Och ha en underbar leav



KRAM

2012-01-31 @ 19:51:44
Postat av: T

Haha så underbart! Jag hoppas att ni har haft ett första fantastiskt dygn och att du mår bra. Det är sjukt hur "konstigt" och pirrigt det känns för precis som du känner kände jag- det är ju HAN jag ska hämta upp! Som jag känner och älskar.

Men det blir annorlunda. Allt blir annorlunda. Det känns ibland som att mission får relationer att växa samman på ett sätt som inte hade varit möjligt annars.

Nu ska jag sluta babbla och återgå till jobbet. Ta hand om dig och er!

Många kramar

2012-02-01 @ 11:07:26
URL: http://dennadagenettliv.blogg.se/
Postat av: T

Oh just ja! Tack för det här inlägget. Jag blev glad av det. Idag är det en sån där "inget speciellt humör dag" men jag går ändå runt och suckar över att det aldrig ringer i telefonen. Därför gjorde ditt inlägg min dag. :D

2012-02-01 @ 11:08:09
URL: http://dennadagenettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0