Bryt bryt bryt

Idag beklagade jag mig för en kompis. Vi diskuterades sambons varanden och jag sa att jag tyckte det var så underligt att jag inte mådde sämre, att jag inte var mer ledsen och orolig. Hur dum får man bli egentligen? Det är väl jätteskönt att slippa må dåligt, att kunna ha roligt och leva mitt liv trots att han är en halv värld bort?

Reaktionen ikväll var självklart därför totalbryt. Just nu känner jag mig väldigt ensam, frusen och längtar desperat efter en kram. På något sätt känns det skönt, att inte vara totalt känslokall, men jag ska verkligen försöka att inte klaga över det faktumet någonsin igen...

Kommentarer
Postat av: H

Var glad att du mått så bra hittills. Försök hitta tillbaka till samma känsla.

Du är värd det!

KRAM

2012-01-05 @ 09:41:00
Postat av: E

Hejsan! Jag känner precis samma sak. Min soldat har varit iväg en gång tidigare och då var jag ett vrak verkligen. Denna gången har gått mycket bättre och jag har egentligen inte mått speciellt dåligt förutom enstaka tillfällen. Precis som du så tycker jag det är konstigt att jag inte mår sämre, och jag har nästan fått skuldkänslor över det. Men som sagt, man borde vara tacksam för att man hanterar det så bra som man gör. Jag vet att min soldat verkligen uppskattar att jag mår bra när han ringer. Keep up the good work! :) /E

2012-01-05 @ 12:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0