2012

Nu har även nyåret förflutit och vi har äntrat 2012. Jag hoppas innerligt att 2012 bjuder på lite roligare aktiviteter än 2011. 2011 var inget superbra år så det kan bli rätt enkelt att klå.

2012 är även året då jag får återse min kära sambo igen och det ska bli riktigt härligt! Vi är ca halvvägs till leave nu och som sagt känns det hittills helt ok. Han har inte förändrats, snarare blivit mer kärleksfull i telefon och har även meddelat att det ligger ett paket och väntar på mig när jag nu kommer hem efter julledigheten. Det ska bli spännande!

Nyåret skålades in med några nära kära vänner och blev betydligt mysigare än jag från början trott. Förväntade mig tårar och längtan och förtvivlan eftersom nyåret är något jag och sambon firat tillsammans sen vi blev ett par nyårsnatten 08/09. Igår firade vi alltså hela 3 år tillsammans åtskilda av ca 400 mil. Men pga mina underbara vänner kände jag bara att det var härligt att må bra och kunna skänka sambon och de andra där nere några extra tankar under färgsprakande smällar. Jag kände mig trygg helt enkelt.

Nu får det vara nog med ledighet så imorgon påbörjas pluggperiod inför nästkommande tentor om ca 2 veckors tid. Förhoppningsvis innebär det att jag kan koncentrera mig och vara duktig och självdisciplinerad till skillnad från mitt vanliga jag som är en sista-minuten person och oerhört lat när det kommer till tråkiga saker. Det är inget jag direkt skryter med i mina arbetsintervjuer. Nu alltså, sömn, imorgon, böcker!

Kommentarer
Postat av: h

Gott Nytt År!

2012 Kommer utan tvekan att slå 2011.

Kämpa på med skolan.

Kram

2012-01-02 @ 09:50:03
Postat av: T

2012 kommer att bli ett toppenår! Vad härligt att du har en julklapp som ligger och väntar på dig. Lycka till med studierna!

Kramar

2012-01-02 @ 13:01:41
URL: http://dennadagenettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0