Tankar mitt i natten

Så har klockan än en gång blivit mitt i natten och jag sitter vaken utan någon egentlig anledning. Det går verkligen inget bra på tv såhär dags och jag kan inte direkt säga att det blir något produktivt gjort på min uppsats. De senaste dagarna har jag mått riktigt dåligt, kroppen har liksom lagt av. Tror att det är en reaktion på att jag slappnade av så otroligt mycket när sambon var hemma. Det har aldrig varit bra för mig, det där med att slappna av. Då hinner jag känna efter. Och då blir jag sjuk. Idag har jag iallafall lyckats få i mig lite riktig näring och fått lite diskat mellan sovpauserna på soffan. Jag lyckades även ta mig igenom hela Melodifestivalen, vilket kändes otroligt onödigt, det blir helt enkelt inte bättre.

Har även pratat med käraste och informerat honom om att han är saknad när jag mår såhär, han är saknad hela tiden såklart, men lite extra när jag mår såhär. När jag helst av allt skulle vilja somna i hans knä medan han pillar mig i håret. När jag inte orkar varken laga mat eller diska, nästan på gränsen till att jag inte orkar äta heller och känner mig rätt värdelös som fungerande människa. Som tur är tröstar han himla bra över telefon. Nu är det bara en gigantisk kopp te med honung, citron och ingefära som väntar innan sängen.

Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: H

Krya på dig och massa styrkeKramar!

2012-02-19 @ 08:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0