En drog för kroppen

Att komma igång med träningen är något jag har sagt att jag ska ett tag. Att känna den där krypande känslan i kroppen igen när den kräver ett pass för att fungera som vanligt har jag längtat innerligt efter. Nu har det börjat och det är så vansinnigt skönt! Boxning stod på schemat idag och det blev så våldsamt att blodvite uppstod. Inte från min sida som tur var men det kändes lite coolt när det stänkte, lite som på Rocky.

Idag var en rätt tråkig dag i övrigt (tänka sig att en dag på leaven kan vara tråkig..det är nästan en svordom) men sen kickade träningen igång hela systemet och kvällen har varit fantastisk! Maten stod på bordet när jag kom hem och sambon hade till och med tänt ljus och dukat fint. Många plus i kanten! En riktigt mysig kväll har det blivit med massa film och närhet. Tänk vad lite träning kan göra för både kropp och själ! Kärleken gör ju sitt också såklart :)

Imorgon är det ett nytt gäng som får hem sina närmaste och jag är så glad för er skull, njut njut njut av er ledighet tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Sparv

Träning för kropp och själ, mat för magen och kärlek för hjärtat, kan inte bli bättre =)



Kram på dig!

2012-02-07 @ 16:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0