prep-prat för själen

Tänk att man kan få hjärtsnörp av att läsa om andra som mår dåligt. Andra som genomgår samma sak som jag ska genomgå inom kort ((jag försöker lura mig själv att det är långt kvar men seriöst, who am I kidding??!). Jag blir så glad i kroppen när jag tänker att sambon kommer hem över helgen imorgon och att vi redan har planerat att ta det väldigt lugnt, göra saker i vårt tempo och prata prata prata. Det behövs mycket prat nu känner jag, särskilt efter PREPkursen så finns det så mycket som vi bara snuddade vid som behöver gås igenom ordentligt. Vi behöver ta ett ordentligt snack om saker och se till att det inte finns några missförstånd eller what ifs på vägen in. Det känns lättare då på något sätt. Det känns som om vi ger oss själva ett försprång.

I helgen ska vi alltså preppa lite. Och mysa MYCKET! Det ser jag verkligen fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0