Hej bloggen, jag är tillbaka i civilisationen

Det kommer ett längre inlägg om funderingar under julen senare. Men just idag när jag kommit tillbaka till internetanslutning och en dator som vill mig väl vill jag bara slänga ut en fundering.

Är det bara jag som inte matchar mina underkläder varje dag? Jag tänker främst på människor som blir inblandade i rånförsök mot banker och blir tvingade att klä av sig. De har ALLTID matchande underkläder. What's up with that??! En liten fundering jag kom på under julen.. Tror det var i samband med påklädnad efter en dusch. Min hjärna får för sig underliga saker när den har för mycket tid att fundera och mycket att tränga undan.

God Jul och god fortsättning till er allihop!

Kommentarer
Postat av: N

Nej du är absolut inte ensam om att inte matcha, jag har aldrig matchat underkläder. Någon gång försökte jag köpa ett set men bh:n var så oskön att det aldrig blev någon matchning. Nu när man är ensam ett halvår så går dom bekväma underkläderna varma hos mig iaf och det är helt ok!

2011-12-27 @ 09:10:50
Postat av: sparv

Hehe, en till som inte matchar, speciellt när mannen inte är hemma ;) Bekvämt är det som gäller det kommande halvåret!

2011-12-27 @ 13:02:40
URL: http://uppdragafghanistan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0