Att diska eller inte diska, det är frågan

Nu är klockan över midnatt igen. Jag känner mig rastlös och okoncentrerad och försöker av någon anledning att skriva lite till på en tenta som ska in i veckan. Jag är nästan 100% övertygad om att jag inte kommer att få något gjort inatt men det hindrar mig inte från att försöka. Alldeles nyss fick jag för mig att ställa mig och diska nu och få det överstökat. Egentligen skulle jag vilja dammsuga också för det är popcorn överallt, jag har slarviga vänner =), men jag tänker att grannarna kanske hade blivit lite missnöjda då?

Nej det får nog helt enkelt bli att ta hand om disken. Kanske kommer engagemanget inför tentan tillbaka efter lite praktiskt arbete.

Kommentarer
Postat av: H

Kan rastlösheten och ofocusering ha något att göra med egentlig, saknad och längtan.

Att pluggandet hade varit lättare om han suttit i soffan och kollat tv medan du skrev eller att sängen hade varit uppvärmd när du väl gick och la dig...

Du är duktig, du är stark.

Tack för att du visar att vi fixar det här galant.

Tentan kommer gå strålande!!!

Kram

2011-12-19 @ 11:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0