Låt tårarna rinna

Idag hade jag mitt första breakdown. Det var lite av en besvikelse, jag som trodde jag hade blivit superwoman nu (hah). Nej men skämt å sido, det var lite skönt att det äntligen släppte. Har inte haft någon motivation att sätta mig med plugget sen jag kom hem men nu känns det lite bättre. Medveten om att klockan nu är efter åtta på kvällen men bättre sent än aldrig?

Annars då? Idag har vi diskuterat olika kulturer i skolan och det finns lite väl mycket fördomar för min smak bland mina kollegor. Jag tänker mig att det är okunnighet som lägger grunden till dessa fördomar och lägger inte alltför mycket energi på att irritera mig på det, men det är chockerande ibland.

Kommentarer
Postat av: H

Du är en superwoman som gör detta!

Ledsna är vi alla, mer el mindre hela tiden...

Så bryt ihop och kom igen med lite nya tag om en stund!



Stor KRAM

2011-12-14 @ 20:42:44
Postat av: T

Hejsan,



jag har precis hittat hit till din blogg och skickar en kram. Vi är superwomans som gör detta! Du har en fantastisk fin blogg.



Kram!

2011-12-17 @ 15:14:54
URL: http://dennadagenettliv.blogg.se/
Postat av: L

Hejhej!

Har också just hittat din blogg, har letat efter en någon som är i samma situation som jag så det känns roligt!

Hoppas kunna följa dig under den här tiden, vi fixar detta allihop! Och ibland måste tårarna få rinna en stund, oftast känns det lite bättre efteråt...

Många kramar L

2011-12-18 @ 14:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0