Uppsatsande och längtan

Dåligt med uppdateringar den senaste veckan känner jag. Har fastnat i uppsatsträsket och tänker inte på så himla mycket annat. Eller jo, jag funderade senast idag på om det verkligen är hälsosamt att dricka så vansinnigt mycket citronvatten som jag gjort de senaste dagarna. Insidan av min kropp måste vara i något slags konstant ihopskynklat tillstånd.

Har även funderat över om det finns någon möjlighet att jag ärver massa coola grejer efter min lillebror om han avlider av sockerchock alternativt sömnbrist i veckan eftersom han med 12 vänner planerat ett JÄTTElan och de ska sitta från idag till på söndag kväll. De har hyrt en lokal. Fullständigt rubbat.

Det är inte så mycket uppdateringar från Afghanistan heller för tillfället. Känns som om de verkligen kör järnet nu sista tiden. Sambon är fullständigt utmattad i telefon och mest bitter på allt. Men snart är han hemma och då ska vi äta frukost på balkongen i form av jordgubbar och mjölk. Sitta och mysa i solen (för då kommer det vara sol, inte som nu) och jag kommer bara kunna sträcka ut en hand för att få en i min. Åh vad jag längtar =)

Kommentarer
Postat av: T

Haha jag känner igen den där bitterheten!;) Och frukost på balkongen låter ju helt underbart. Snart snart!

2012-05-15 @ 14:12:34
URL: http://dennadagenettliv.blogg.se/
Postat av: Sparv

Längtan... denna längtan... men snart så :)

2012-05-15 @ 21:38:02
URL: http://uppdragafghanistan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0