Vilken skitdag

Ingenting fungerade idag. Statistikprogrammet startade inte som det skulle (trots flera omstarter), läraren hade inte tid för oss, jag bråkade med flera skrivare som låtsades att papper hade fastnat i dem. Vi fick kort sagt inget gjort på ca 8 timmar. Jag var helt slut när jag kom hem och bestämde mig därför för att baka muffins, det går fort, är gott och brukar få mig på lite bättre humör. Jag lyckades bränna dem... Mamma bara skrattade när jag berättade det för henne och jag insåg att jag brydde mig inte särskilt mycket heller. Jag gav upp på dåligheter idag. Bestämde mig därför för att inte vara sur, inte vara ledsen och helt enkelt bara acceptera att ibland har man en dålig dag. Imorgon blir det säkert bättre. Samtalet med sambon blev jättefint och jag hittade nyss den perfekta resan för nästa leave. Måste börja tänka såhär oftare, tydligen föder positiva tankar positiva resultat. Who knew?


De går att äta i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0