Misstro och saknad

Vissa dagar blir det väldigt påtagligt att människor i min närhet inte förstår vad vi går igenom.

Har nu suttit i säkert en kvart och försökt formulera händelsen som utspelades igår men kontentan var att en av mina vänner dumförklarade mig som trodde att jag kunde vara ett stöd för min sambo när jag inte upplevt det han upplever. Det är väl bättre att de har stöd ifrån varandra tyckte hon. Jag blev väldigt ledsen men försökte förklara så gott jag kunde. När jag kom hem kände jag hur musten gick ur mig, jag orkar inte förklara om ni ändå inte förstår. Just nu känns den där veckan kvar till leave väldigt lång.

Kommentarer
Postat av: bakomsoldaten

Det är så tråkigt med åsikter runt omkring från människor som inte förstår. Självklart kan du stötta utan att ha varit med. Ditt stöd är förmodligen bland de viktigaste.

2012-03-25 @ 22:21:53
URL: http://bakomsoldaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0